Danas je njegov rođendan

Danas je rođen. On. Da, on je rođen na današnji dan prije 26 godina. Kako mi je čudno zvati ga on. Cijeli moj svijet. Osoba bez koje ja ne bih bila ja. Toliko zvuči kao klišej ali uistinu kada sebe zateknem u razmišljanju upitam se: “što bih ja bez njega?”

Moj život je krenuo kada se pojavio on. Da, on. Ušao u život iznenada, sasvim slučajno, a nastanio se u srcu trajno i nezaboravno. Dok ga čekam sa napravljenom tortom i 6 svjećica pišem ovaj tako klišejizirani tekst ali jednostavno ne mogu si pomoći. 

Što bi bilo da se nismo sreli toga dana? Kakav bi mi život bio? Ne znam. Samo znam da u ovom trenutku moj život je ispunjen do kraja. Samo on… 

Razlog moje sreće je njegovo rođenje baš kao što se i njegova majka radovala sinu tako se i ja radujem njemu. Radujem se što postoji, što postoji da me uveseljava, nasmijava, valja gluposti, što budi sve ono pozitivno u meni. 

Volim ga zato što me čini boljim čovjekom. Onda kada sam sebična, kada sam možda sasvim slučajno bezobrazna prema drugim ljudima postavlja mi kočnicu i tjera me da se osvrnem iza svojih riječi. Tjera me da sagledam učinak svojih nepromišljenih rečenica. Toliko je bolji čovjek od mene. Ponekad. Razuman. Hladan u stresnim situacijama. Sve ono suprotno od mene. On dopunjuje moje mane. Sasvim savršen u mojoj nesavršenosti. Tako različit, a tako jednak meni. Jednostavno pripadamo jedno drugome. Osuđeni smo na pripadanje. Nije li to divna stvar?

Pronaći osobu jednaku sebi i zadržati je. Voljeti je. Cijeniti je. Jednostavno voljeti. Tako laka riječ, a ponekad veliku težinu nosi u sebi… 

Da, voljeti… Samo voljeti. 

Sretan ti rođendan jedini moj❤️

Tekst: Ivana Rašić (ja) 

2 thoughts on “Danas je njegov rođendan

Leave a Reply

