Ti si moja inspiracija… 

Ti si razlog moje inspiracije koju trenutno posjedujem. Ti si taj zbog kojega sam sretna više od tri godine. Tako je malo potrebno da budemo sretni, a to malo nekad nedostaje. Ja sam svoj život upotpunila tvojim postojanjem. Ponekad se pitam što bi bilo da te nisam upoznala te večeri? Kako bih ja živjela da tebe nema u mom životu? 

Ti si nešto najljepše što mi se dogodilo. Saznanje da si tu, da postojiš meni je i više nego dovoljno. Iako nismo skupa ja osjećam kako dišeš, kilometri nisu problem kad se iskreno voli. Nas ne dijele ni kilometri, ni ljudi. Nama je sudbina zacrtana. Moja sudbina si ti. Ja i nakon tri godine tvrdim da ne bih nikad mogla biti s drugim čovjekom poslije tebe. Eto, toliko te volim ludice. 

Sama činjenica da si u mom životu potakne mi srce na ubrzan rad, ne znam kako to opisati. Ti si osjećaj koji ne prolazi. Ti si onaj koji ne blijedi. 

Prošli smo mnogo toga zajedno. Veza nije med i mlijeko ja to dobro znam. Ono što je važno je razumijevanje. Znaš ti da sam ja jako tvrdoglava osoba, ponekad nerazumna, ali si ti taj koji razumije koji zna kako dišem i učiniš mi po volji. 

Sto puta, ma kojih sto, tisuću puta si me namjerno izazvao da se naljutim jer znaš kako mrzim tepanje, znaš kako mrzim tvoje kodove moga imena, i namjerno si svaki put išao da me naljutiš jer znaš kako brzo puknem, a onda bi me zagrlio i poljubio, a ja onako sva bitna, ljuta kao nije me briga. A briga me je, nikad me neće proći briga za tobom. 

Ono što si učinio za mene onaj dan kada me je moja prošlost zaboljela, moja tegoba sa zdravljem nikada neću zaboraviti. Nikada neću zaboraviti tvoju zabrinutost, tvoj izraz lica kada si me vidio kako se mučim sa bolovima. Bio si tako smiješan i simpatičan ali se nisam mogla smijati od bola. Da samo znaš kako si bio uznemiren, a tako sladak. 

Od nemoći da mi pomogneš odjurio si na hitnu pomoć koja je na drugom kraju grada i to pješke da upitaš za mišljenje o bolovima u desnom dijelu abdomena i vratio se sa čajem i tabletama za upalu. 

Dok sam buncala u temperaturi hladio si mi čelo cijelu noć. Nisi oka sklopio. Misliš da ja to ne znam? Sve znam i svega sam svjesna. Ti si čovjek moga života. 

Znaš, bio bi odličan otac. Onako brižan i popustljiv, a ja stroga majka sa pogledom punim istine. Znaš da mi značiš čim te mogu vidjeti u toj ulozi. 

Iz dana u dan je sve teže bez tebe živjeti. Nekako sam previše vezana za tebe. Teško je živjeti, a da te ne pogledam i ne dodirnem svaki dan. Znam, teško je. Studiram tek sam treća godina studija. Ali sve više razmišljam o našem zajedničkom životu. Nekako mi to nedostaje. Ne mogu bez tebe. Jednostavno nedostaješ…

Znaš, pričali smo o putovanju ove 2017. godine. Priželjkujem naše prvo veliko putovanje van naših zemalja. Jedva čekam otići negdje s tobom. Napokon imam nekoga s kim je sve što radim dobro. I sve što kažem je dobro. Znam da se ne svađaš sa mnom. To je bila prva rečenica koju si mi uputio kada sam se ja svađalica pokušala posvađati. Samo si mi odbrusio neću se svađati s tobom. Ne mogu… 

To si davno rekao i nisi demantirao. Fascinantno je to kod tebe. Ti se ne možeš posvađati. Ne želiš. Totalno smo različiti, a tako isti. 

Da nije bilo te večeri 02.11. 2013. koje nisam htjela ni izaći nego eto reda radi sam izašla u klub. I ni manje ni više upoznala tebe. Ti koji si isto izjavio da si jedva završio na piću. Ja i dalje ne vjerujem kako je naša priča sudbinski počela i tako će i jednoga dana završiti. 

Svaki put kada te iznova ugledam zaljubim se… nikada taj osjećaj neće izblijediti. Ti si razlog moga postojanja. 

Nitko ne zna koliko mi nedostaje tvoja prisutnost. Kada si tu treperim, kada trebaš ići naljutim se i na sebe i na tebe i na svijet jer ne mogu vječno slušati zvuk tvog srca i tvoj glas. 

Nekad. Jednom. Možda. Ako Bog da. Nas dvoje. Skupa. Protiv svih. Nada me tjera da izguram ovu daljinu. Ali kilometri ne znače ništa kada nekoga voliš više od svog života. Znam da isto osjećaš. Zato se i nadam…
Ivana,


Leave a Reply

