Black friday haul in my city- Vikend popusti u drogerijama

Hello to you all I know that i already did my post today but I just needed to to this one because it is Black friday sale in my drugstores all around city.

So I went in my Bipa, Dm and Kozmo and bought a lot of back ups that I enjoy for half a price.

1. Let’s start with my dear mascara by Maybelline Great Lash mascara. I did a whole post dedicated to this mascara so if you want to read about it then search my blog. It is absolute favorite for lowerlash line :-). This item was in Bipa for an about 5€. Great deal.

2. Second item that I bought was Essence Matt Matt Matt 02 lipstick called Perfect match. It is sooo sweet and that smell like cake. And I swatched it on my hand and it looked fantastic so I bought it for about 3€.

3. I also picked up new Catrice Lumiere edition high shine eyeshadow in shade 030 Diner en Blanc. It is superr creamy, nice colour for browbone highlight or inner corner highlight and it was about 2€ on sale today. Nice deal 🙂

4. I picked up also Neutrogena visibly clear pink grapefruit daily scrub from Bipa for an about 4€. It was great deal. And I haven’t got any Neutrogena scrub. So i wanted to try it.

5. I also picked up Balea Fresh inspiration deodorant in my DM for an about 1€ it was biiig sale in DM for these products. I already tried it and it smells like lemon fresh fragrance and I enjoj it for now. And it is free from aluminium which I like even more.

6. I picked on sale this beautiful pallete from Beauty UK. It is called posh palette. It was around 4€ on sale. And I swatched every singe eyeshadow and I was suprised by the quality and the pigmentation of this palette. It also has a good mirror to it and it has 10 shadows and 2 of them are matte. Some of them are like pressed pigments. First row (5 colours) and bottom row has 2 matte finish and 3 shimmery shadows. It was good deal so I bought it for testing. I loved treir Baked Blush so I might like this palette. It also has Talc and Mica so if you are alergic pass this palette.

7. These are pencils. One is brow pencil. I repurchased this one because it is so creamy and beautiful on my brows. And it is from Wet n Wild Coloricon Brow Pencil in shade Brunnettes do it better :-). It was good deal. I got it for an about 3€.

Second lip pencil I bought was Essence Longlasting lipliner in shade 07 Plum Cake. It was very creamy when I swatched it on my hand so I bought one to try it. Price tag is about 1.5€.

So that completes my black friday haul and hope you enjoy it. Please comment or reccomend if you have some of these items. I would be glad if you could give your opinion about some of these items. That is all for today. Enjoy,

Much love❤️

💎💎💎

Pozdrav svima, iako sam danas napisala jedan post o tekućem ružu. Jednostavno sam morala ponovno vas obavijestiti o vikend popustima. Stoga ako niste trk u najbližu drogeriju (DM, Bipa i Kozmo).

Danas sam odlučila posjetiti svoje drogerije u gradu jer znam da je Black friday i ludi popusti su svugdje i online i u drogerijama.

Da započnemo:

1. Prvo što sam kupila je maskara od Maybelline Great Lash koja je bila na popustu u Bipe za nekih 30 kuna sam je kupila. O maskari sam pričala na svom postu možete ga pronaći na mom blogu. Da ne duljim o njoj odlična je za donje trepavice ima prelijepu četkicu i trepavice čini lijepo oblikovanima i urednim.

2. Stvar koju sam kupila također u Bipe za 20 kn prelijep ruž od Essence Matt Matt Matt 02. Prelijep matte ruž smeđkaste boje uz prelijep miris. Učinio mi se predivan stoga sam ga kupila za 20 kn. Cijena jako prihvatljiva. U svakom slučaju preporučam ga!

3. Stvar koju sam kupila u Kozma je Catrice Lumiere predivnu sjenu za oči sa predivnim sjajem idealnim za highlightovanje ispod obrve ili u unutarnjem dijelu oka. Predivna sjena preporučam! Također na akciji za 18 kn. Ima mnogo boja ja sam baš odabrala ovu. I Lumiere edition sjenila su jako kremasta bez praškavosti. Jednostavno preslatko je. Definitivno provjerite Lumiere by Catrice.

4. Stvar koju sam već dugo planirala kupiti je Neutrogenin Pink daily Scrub. Predivno izgleda, također na akciji za nekih 30 kn. Predivan i mislim da će dobro odraditi posao u čišćenju lica i pora. Ne mogu ga preporučiti ali sam ga kupila zbog radoznalosti.

5. Stvar koju sam uzela u DM je Balea dezedorans bez aluminiuma što je super. Također na akciji za nekih 9 kn. Predivno miriše na limun i grejp. Radujem se nošenju ovog dezedoransa. Definitivno preporučam!

6. Ovo je najbolja ponuda koju sam danas vidjela a radi se o Posh paleti od Beauty UK. Paleta je bila na akciji u Kozma za 30 kn. Ima 10 sjenila. Prvi red su svi kao pigmenti jako dobro pigmentirana. Drugi red su 2 matte boje ostale su shimmeraste. Paleta također posjeduje ogledalo i izgleda predivno. Iskušala sam je u drogeriji i lijepo se nanosi, nije praškasta, jako dobro pigmentirana. Preporuke!

7. Zadnje su olovke. Kupila sam 2 olovke. Jedna je za obrve od Wet n Wild. Ovo je drugi put da je kupujem i jako volim ovu olovku za obrve. Tako je kremasta i pigmentirana, ima lijepu četkicu za raščešljavanje. Podsjeća me na L’oreal brow artist samo što je jeftinija. Dobra cijena u DM je 20 kn. Predivno se nanosi i obožavam je. Ja imam olovku u nijansi Brunnettes do it better i predivna je.

Također sam kupila olovku za usta od Essence koja je kremasta i nije na oštrenje. Predivna je nijansa br 07 Plum Cake. Jako pigmentirana i kremasta. Preporučam! Cijena je 12 kn.

To bi bilo sve. Nadam se da ste uživali i naravno molim komentirajte ako imate slične proizvode ili iste i podijelite svoje mišljenje sa mnom.

Pozdrav i do čitanja, 💕

Don’t forget to follow me on my Instagram profile

https://www.instagram.com/ivanamakeupworld/?hl=hr

Leave a Reply

