Little haul post- novi proizvodi u mojoj kolekciji😍

Helloooo people, today I have to show you what I got in last few days because it was my birthday and some stuff I got for b day some I bought by myself. Sooo lets start:

💎💎💎

Pozdrav svima, danas ćemo pričati o novim proizvodima koje sam dobila, a neke i kupila :-). U nastavku nastavljamo

💎💎💎

1. First thing that I got was this Marseiliasis Peaux tres seches- Baume Nourrissant. It is for dry skin and it has karitean butter, cammomile oil and fig milk. It smells sooo good and feels very soft. It is not to oily on skin and it is not thick. It is lightweight and soaks right into skin with nice fruity smell. I really love it. Balm is suitable for whole body. It is dermatologically tested, Ph neutral. I will play with this more so I can review it’s nutrition job for my skin. For now I love it! 👌🏻

💎💎💎

1. Prva stvar koju sam dobila je ova predivna Maresiliais krema za tijelo, odnosno balzam za tijelo sa karite maslackm, uljem kamilice i mlijekom od smokve. Ovaj balzam predivno miriše, upija se u kožu odmah pri nanošenju. Balzam nije težak na koži niti masan. Formula je savršena za suhu kožu poput moje. Definitvno ću se još igrati sa njim, ali za sada mi odgovara i naravno predivno miriše. Možete ga kupiti i u DM I CM kao i u Bipa prodavaonicama. Cijenu ne znam budući da sam ga dobila na poklon. 💕

Le petit Maseiliais
Nutrition balm for body

2. Second thing that i bought by myself is this beautiful EOS lip balm. I am glad that is made in USA, for the price tag i expected something like this that is very durable on lips, very creamy and soft, hidratition is very good and my smells like strawberry. And it is jummy 😍. You can buy it in Douglas, or every drugstore like DM, Bipa (in Croatia) or online at Pink Panda for Croatia also. The price si around 6-7€ in Douglas.

The packaging is so cute and special and I love the effect that gives my lips. It nourishes your lips within minutes when you put it. And it is worth the money.

💎💎💎

2. Druga stvar koju sam kupila u Splitu u Douglas parfumeriji je ovaj slatki EOS lip balm, odnosno labelo za usne. Obožavam pakiranje kao i okus koji sam dobila je okus jagode. Ima još par okusa kao menta i slično, ali ja sam se odlučila za ovaj slatki, voćni miris. Cijena je oko 40 kuna, također se može naručiti preko Pink Pande ali je skuplji nekih 10ak kuna, još pridodajte poštarinu, mislim da ga je ipak bolje potražiti u drogerijama. Mislim da ga ima DM po cijeni od 40ak kuna, također. A i koliko znam parfumerije ga posjeduju. Drago mi je što je za tu cijenu iz USA. Odmah čim se stavi na usne daje rezultate, hrani usne i dugo ostaje na njima. Nije neugodan na usnama, niti previše težak.

Eos lip balm

3. Thing that I bought were Ardell lashes and the model was Demi Whispies. I love that model it is best for my little eyes. They are not too big, and not to natural. Just perfect for my eyes. Love them. And the quality for drugstore lashes is perfect. One of the best drugstore lashes made. I love the quality and they look so natural made not fake. The price tag is really affortable about 4€ in Mostar in NYX store or in Frizerland in City hotel. You can also buy them online on Beautybay and the price is over 5€. Free shipping is over 18€. In Croatia you can oreder them from Diviana.com the price tag is over 6€.

💎💎💎

3. Treći proizvod koji sam kupila je Ardell trepavice. Obožavam ovaj model Demi Whispies. Savršene su za manje oči. Nisu prevelike da prekrivaju sve do obrva. Upravo volim ovaj model što odgovara svojom prirodnošću na moje oči. Nisu preobične, daju tračak glamura. Izgledaju prirodno na očima. Definitivno najdraži brand trepavica među drogerijskim markama. Cijena je jako prihvatljiva, u Mostaru su u Frizerlanda 7 BAM, što je otprilike 30 kuna. U Hrvatskoj se mogu naručiti preko Diviane, a ja preporučam model Demi Whispies i Glamour ako želite još bogatije od ovog Demi W modela.


4. This is my new Stay matte powder from Rimmel and I bought it because everyone TALKS about it. Everyone says it is perfect around the nose and areas that you can get oily and it is supposed to stop you getting oily and I tried it because my nose area gets really oily during the day and guess what everyone was right. It is perfect for someone who gets oily like me and i personally love it. Thank you yt because Tati made me buy it 😍. It is very affortable in Mostar around 3€ in CM, at DM is about 4-5€. You can buy it in every drugstore it is just perfect to lock your make up and for touchups. What I don’t reccomend is if you have mature skin under the eyes like me don’t lock your concealer with it because your concealer will crease. I use Prime and fine transparent powder from Catrice and it us perfect for my under eyes area for locking the concealer. That is just my opinion, tho. 😌

💎💎💎

4. Sljedeći na redu je RIMMEL stay matte puder u kamenu koji sam kupila jer je moja najdraža yt Tati stalno pričala o njemu, kao i većina yt makeup artista. Svi , baš svi su pričali o ovom puderu, a znam i zašto. Savršen je za dio oko nosa i tzv. t zone gdje barem meni izbije “ulje” na kožu tijekom dana. Taj puder svu šminku tijekom dana drži na koži i ne dopušta izbijanje nikavog ulja na kožu. Odličan je za matiranje i popravljanje tijekom dana. Stoji jako dugo, no ne bi ga preporučila ispod očiju jer barem meni ne setuje korektor, stoga koristim Catrice transparent Prime and fine puder u kamenu koji odgovara bilo kojem tipu kože. Ovaj matte puder je izrazito trajan i jako prihvatljive cijene. Ja sam ga pronašla z Mostaru, u CM trgovinama za 5 BAM, odnosno 20 kn. U RH se može naći u DM prodavaonicama za nekih 30 ak kuna. U BiH je u DM oko 28 kuna. Također se može naći i u Kozma kao i u Bipe.

Rimmel Stay matte

5. And the last thing that I bought and that i left for the end is my obbsesion and it is guess what LIQUID LIPSTICK from Golden Rose. I love their liquid lispticks. They are kissproof (not really but only small amount stays on hand when you test them) maybe you have to leave them for 3 minutes so it can dry matte. I love the smell of vanilla. I love the wand the pigmentation is sooooogood. You only need one swipe and there you go. It is matte formula with Vitamin E, it is none drying formula perfect for my lips because I often can’t wear liquid lipsticks because I have really dry lips eventho I use lip balms. It is dermatologically tested, no parabens added and it has Avocado oil to it. It is made in Turkey and it is treir official brand. I already talked about my 3 shades you can find it on my blog and I got the new shade today it is number 10. It is perfect for holiday season, cold gray colour that looks good on every skin tone. I love it.You can buy it from their official site Golden Rose tr.com. The price tag is around 5-6€. It is worth to try. You won’t regret. Much better than almost every drugstore product around here in Croatia or BiH 😚
That is all for this haul. Hope you liked it. Please leave a comment for your opinions about these products. Say what you think and if you have some suggestions please leave me note 💕. Kisses, 💋

💎💎💎

5. Kako se kaže šećer se ostavlja za kraj. Zadnji proizvod koji Vam moram predstaviti je GR tekući ruž za usne. U svom prvom postu na blogu sam Vam predstavila svoju kolekciju GR ruževa, e pa stigao je još jedan u moju kozmetičku torbicu. Radi se o hladnoj, sivoj boji koja je savšena za ove zimske dane. Ruž je savršeno pigmentiran, ugodno miriše, lijepo sjeda na usta, nije težak, sadrži Vitamin E i ulje avokada. Dermatološki je testiran, proizveden u Turskoj, i turski je brand. Ako želite dublju recenziju pogledajte moj prvi post o GR ruževima😍.

Ovaj ruž je u nijansi br.10. Kissproof je, a četkica za nanos je odlična i za početnike. Suši se skroz matte i predivan je na usnama.

Možete ga kupiti ako ste u Mostaru u Frizerlandu za 7BAM, otprilike 28 kuna. Možete ga također kupiti na GOLDEN ROSE TR.com stranici. Ovaj ruž se može naći i u Sarajevu u City centru na njihovom štandu, kao i u Splitu u Citiy centru na GR štandu po cijeni od nekih 40 kuna. Također ga možete naručiti preko Pink Pande po cijeni od 40 kn, uz naravno poštarinu. Ruž se može kupiti i u Importane centru u Zagrebu, kao i u Areni centru po istoj cijeni od nekih 40 kn. I definitivno isprobajte njihove Matte ruževe koji su oko 28 kuna, kao i olovke za usta koje su tako kremaste, a jako prihvatljive cijene uz naravno odličnu kvalitetu. GR također ima i odlične ruževe u olovci na oštrenje koji su jako ugodni na ustima, matte formule, ne suše usta. Vrijedi isprobati ovaj brand.

To je sve za danas, nadam se da vam se svidio ovaj post i naravno komentirajte slobodno o vašim iskustvima s ovim proizvodima, želim čuti vaše mišljenje kao i sugestije. Do čitanja, 💋

12 thoughts on “Little haul post- novi proizvodi u mojoj kolekciji😍

    1. Hvala ti, puno pokloncica za njegu tijela i puno sminke. Uvijek potrebno😌. Po sadašnjem stanju jako mi se dopada, nadam se da ću je zaista voljeti jer je tako divna i mekana na koži bez masnoće i debele naslage na tijelu. Super, onda nam ne gine i druga posudica 😀

      Liked by 1 person

Leave a Reply

