MAKEUP REVOLUTION PRODUCTS

This slideshow requires JavaScript.

Pozdrav ljudi, danas imam za vas iznenađenje, osim recenziranja imam slike svoga rada.
Da započnemo, razgovarat ćemo o Makeup REVOLUTION Ultra Blush Palette i Makeup REVOLUTION Iconic 3 palette.
Prvo ću pričati o paleti rumenila koja posjeduje i 2 highlightera. Rumenila nisu tako jaka i pigmentirana kao što se čine boje. Malo izgledaju strašne kao rumenila, ali sve su to nježne boje, slične jedna drugoj, po mom mišljenju neke su ponovljene što ćete vidjeti na slikama.
Rumenila su većinom matte završetka, a 2 ili 3 su sa laganim šljokicama, ali opet kažem ništa pretjerano svjetlucavo.
Meni su osobno sva rumenila prelijepa, iako volim svjetlija zbog svog tena, ovisno o raspoloženju miksam nekoliko boja i stavim na jagodice.
Što se tiče highlightera imamo 2 nijanse jedna je boje šampanjca dok je druga hladnog poddtona na ljubičastu, hladnu boju. Obožavam ove highlightere u paleti i mogu reći da me oni i najviše raduju jer su kremaste teksture iako nisu u kremi već imate osjećaj kao da su maslac. Obožavam ih natapkati prstima na lice i na nos.
Mogu se prelijepo nanijeti četkicom ali se onda gubi efekat bljeska koji ja obožavam kod svojih highlightera, ali mogu se lijepo nadograđivati pomoću četkice. Stoga, sve ovisi o ukusu pri nanošenju određenog proizvoda.
Pakiranje je prelijepo, nije laganog osjećaja u ruci, ima težine, paleta ima prelijepo, kvalitetno ogledalo što je još jedan plus. Posudice su dovoljno velike da četkica stane u svaku od njih, stoga nemam zamjerke.
Da zaključimo, paleta rumenila je savršen izbor za cure koje vole eksperimentirati sa rumenilima, a da li je vi trebate, to nije nužno jer imate neke nijanse koja su slične jedna drugoj. Ovo bi više preporučila curama koje šminkaju i onima koji se vole igrati bojama na licu.
Cijena palete je nekih 60-70 kuna, tj. oko 10€. Možete je kupiti na Pink Pandi. Koliko ja znam kod nas je nema u slobodnoj prodaji u drogerijama.

Druga paleta o kojoj nemam baš pohvalnih riječi je Makeup REVOLUTION ICONIC 3 paleta koja je kao “verzija” Naked paleta.
Odmah da započnem od pakiranja, ne sviđa mi se što izgleda jeftino, ima jeftinu četkicu sa nekim jastučićem tko to uopće koristi? Nema ogledala, proziran je poklopac, no to mi ne smeta nekada volim omah vidjeti nijansu da mogu na brzinu što se kaže našminkati se i ići za obavezama.
Druga stvar koja mi se nimalo ne sviđa što su pregrade, sama veličina i dužina svakog sjenila neprilagođene uzimanjem prstima jer su toliko uske da je to nemoguće učiniti, a paleta posjeduje sjenila koja se nanose isključivo prstima, zbog toga na samoj slici se može vidjeti nered na ruci.
Moram priznati da su mi se puno više svidjele matte sjene i one kao pigmenti nego one sa shimmer završetkom. Nekako su praškaste, nepigmentirane, neuredne što se također vidi na slici.
Ova paleta mi se nije javiše dopala, zbog toga i nisam posezala za njom. Trenutno mi nema zamjene za moju Morphe paletu u mojoj kolekciji, stoga Morphe je i dalje prva i najbolja.
Ova paleta košta oko nekih 50-60 kuna na Pink Pandi. Nije skupa, ali nije mi se ni dopala previše jer je neprilagođena, svaka nijansa je drugačije pigmentacije, neujednačena je i izgleda jeftino.
Nadam se da su vam se svidjele moje recenzije ova dva REVOLUTION proizvoda koja posjedujem, i da sam Vam pomogla pri odabiru njihovih paleta. Po mom mišljenju puno je bolja paleta od Makeup REVOLUTION 32 sjenila sa ogledalom koja je oko 90 kuna :-).
P.S. Pogledajte fotografije moga rada i kažite što mislite o make up inspiraciji :-).
Do čitanja,

👑👑👑

Hello, today we are talking about Makeup REVOLUTION Ultra Blush palette and Iconic 3 palette.
First of all I have a little suprise in posted photos for you. My own work that I have done today 🙂
First, I am gonna talk about Blush palette that I enjoyed.
I really love the pigmentation, the texture of blushes. They are not too pigmented you can mix them, they are nice with no shimmer, only 2-3 have little bit of shimmer but in a normal way for blushes. You have 6 blushes in palette and 2 highlighters. Now we are talking about my favorite thing and that are HIGHLIGHTERS. I really enjoy these highlighters, they are creamy, butter feel, nice, not shimmery in a bad way. They are perfect to put on face eith fingers. When you do with your brush you have to build in my opinion to make the blind effect. But they are so natural and glam if you want to make it that way.
One of them is golden toned and one is icey so you can mix both or use one that suits you more.
The packaging is black, not lightweight at all, it has mirror to it, the pans are enough big to put a brush in it. For me they are perfect for the price of 10€ :-).
The other palette is ICONIC 3 that i didn’t much enjoy. I don’t like the packaging, it’s lightweight, plastic is so cheap, the pans are to small to put your finger in it and some of the colors need finger in it because they are like pressed pigments. If you are gonna do that prepare for the mess on your hand, eye and pan. You can see the mess at my hand where I swatched them. So I don’t like the packaging. That is the first thing.
The other thing that I don’t like is the pigmentation of shimmery shadows, it doesn’t have pigmentation at all. I enjoy more matte and pressed shadows than the shimmery ones.
The price is about 9€, but still I don’t use it. I don’t personally like it. I prefer my Morphe palette over this one, tho.
That is all that I have to say about MAKEUP REVOLUTION PALETTES. Hope you like it, enjoy.
P.s. Look at the photos and say what do you think at my work :-).

12 thoughts on “MAKEUP REVOLUTION PRODUCTS

  1. Ja sam isto prije imala neke Makeup Revolution palete sjenila, one s 12 shimmer i 6 matte nijansi. Vrlo sam ih se brzo riješila. Problem je bio što su se nijanse međusobno jako blatnjavo spajale, nema šanse staviti dvije nijanse a da ne izgleda neuredno. I većina je nijansi izgledala isto čim ih se malo izblenda na kapcima. Nisam nikako bila zadovoljna, pregrub glitter, mutnjikave baze boja. Rumenila lijepo izgledaju, ali sjenila su mi meh.

    Liked by 1 person

      1. Radije investiram u kvalitetniju paletu, makar i malo skuplju, jer ionako nisam kolekcionar niti imam potrebu imati 100 paleta. Npr. The Balm Nude Tude je super, dostupna kod nas, još je u Martimexu često na 30% popusta. Too Faced palete sam nabavila jednu iz Italije, a jednu mi je tata donio s puta. Trenuto imam ukupno 4 palete sjenila i jednu mix sjenila i rumenila, i sve su se isplatile, radije te 4 dobre nego 50 osrednjih. Sleek Makeup je također super opcija, a povoljni. Sve ovisi o tom treba li ti više boja ili si sretnija s manje nijansi ali boljom kvalitetom 🙂

        Liked by 1 person

      2. Ja je imam već skoro godinu dana i obožavam je, svakako preporučavam. Prati Martimex na fb, budu obavijesti o Casual Froday kad imaju 30% popusta 😉

        Liked by 1 person

Leave a Reply

