Colourpop Super Shock Cheek

This slideshow requires JavaScript.

Pozdrav svima, danas ćemo pričati o highlighteru pod imenom Colourpop Super Shock Cheek. Highlighter sam dobila za rođendan i ne mogu opisati svoje oduševljenje ovim proizvodom. Prvo što moram reći je da se ovaj proizvod ne može razbiti, toliko je kremast, kao maslac da ga uvijek možete popraviti unutar posudice u kojoj dolazi.
Ja sam dobila nijansu Flexitarian koja odgovara mojoj puti jer sam izrazito svijetla.
Osim što je highlighter ovaj proizvod sw može koristiti kao sjenilo za oči, u unutrašnjem dijelu oka da postignete taj shock efekt, ispod obrve, ali meni je ipak najdraži za highlightovanje zbog toga što je odlično pigmentiran, daje mi željeni sjaj na obrazima, izrazito snažno reflektira svjetlost, što bi se reklo zasljepljuje i meni se to dopada.
Nanošenje po mom mišljenju je najbolje natapkati malo na prst i lagano utapkati po licu, upravo zbog toga što je jako kremaste teksture. No, to ne znači da se ovaj proizvod ne može nanijeti četkicom već ja smatram da mi je najlakše koristiti prste za nanošenje na obraze. Proizvod ne bi trebalo ostavljati otvorenim dugo da se ne bi osušio jer je jako kremaste teksture.
Pakiranje je magično, od same prezentacije na pakiranju ne možete, a da ne zavolite ovaj slatki mali proizvod.
Cijena mu se kreće oko 6$, a možete ga naručiti sa Colourpop.com stranice, shipping je besplatan iznad 50$.
Također nije testiran na životinjama!
Nadam se da sam vam pomogla u recenziji proizvoda ukoliko niste sigurni za kvalitetu ovog malog čuda. Do čitanja! ❤️

Hello people, today we are talking about Colourpop Super Shock Cheek highlighter.
First of all I have to mention that I was amazed with this product at first sight and touch. It is so butter feel, so creamy, so pigmented that i fell in love at first touch haha.
I got this little miracle for my birthday and try it on my hand, and cheek.
This is supposed to use with your fingers for best aplication on your cheeks. But you also can use syntetic brush (flat) for applying your product on cheek.
I love to apply it with my finger and pat in my skin.
This product is so pigmented and Shock that can blind people around you haha. I love it i don’t have bad things about it. Just want to mention that it lasts whole night, and don’t lose pigmentation.
It has nice packaging, it is not tested on animals.
You can buy it from Colourpop.com site, international shipping is free above 50$, and each pan of this highlighter is 6$. It is very affortable product yet very good and promising.
Hope you like it, and try it. It is like magic on your cheeks. 💕

6 thoughts on “Colourpop Super Shock Cheek

Leave a Reply

