Wet n Wild Contouring Palette Caramel Toffe

Pozdrav ljudi, danas ćemo recenzirati proizvod koji ja naprosto moram imati u svojoj kozmetičkoj torbici, a radi se o paleti za konturiranje. Ja sam ljubitelj one u kamenu, stoga kada mi je rodica, odnosno blogerica Anatoljmakeup.wordpress.com dala na recenziju proizvod od Wet ‘n’ Wild Contouring palette od prvog trenutka kada sam ga isprobala na ruci oduševila sam se kvalitetom i “banana” puderom i puderom za konturiranje. Toliko je mekan, kvalitetan, pigmentiran, ostaje na koži predivno, nije praškast, nema nereda na licu od pudera za konture, uredno i lijepo oblikuje lice sjenama, a dio za osvjetljavanje je pigmentiran i savršeno radi svoj zadatak.
Ja sam prezadovoljna ovim proizvodom. Pakiranje je plastično, proizvod je poprilično velik i četkica lijepo može uzeti proizvod bez muke. Iza su upute za korištenje uz predočenu sliku. Imate nekoliko nijansi, meni se ova baš dopala. Svakako moja preporuka da probate proizvod nećete se razočarati!
Sve u svemu ja sam prezadovoljna, a cijena je vrlo pristupačna oko nekih 6€ , u Dm-a 45 kn.
Koliko znam kod nas Wet n Wild možete naći samo u DM drogerijama.
To je sve. Nadam se da sam vam pomogla pri odabiru proizvoda za konturiranje lica koji je dobar, pristupačne cijene, a djeluje!
Pozdrav i do čitanja.

P.s. ubacila sam svoju sliku da vidite kako izgleda moje lagano konturiranje i highlightanje zona na licu s ovom paletom.

Hello, today we are talking about Wet n Wild Contouring palette duo.
I am super excited to tell you that I love this product. Blogger and my cousin Anatoljmakeup.wordpress.com bought me this little miracle product and told me to try this magic. I fell in love at first sight.
The quality is perfect. The powders are amazing, they are so creamy feeling, not muddy and patchy. I love my shade also. And this bannana powder for highlighting is perfect. It covers my red zone on face and highlight zone under the contour powder perfectly. I also love contour powder so much it is so perfect on me. So easy to work with it and so easy to blend.
You can find this product for about 6€ in Drogerie Markt(DM).
That is all for today I hope you like this review.
Thank you 🙂

P.S. I also put one photo with my light contour routine with a little bit highlight powder under the contour zone. I used this little duo to sculpt my face :-).

Leave a Reply

