SLEEK MATTE ME liqouid lipstick

Pozdrav svima, danas ćemo pričati o SLEEK Matte me ultra smooth matte lip cream ruževima.
Ja posjedujem nijanse, Party pink(434) i Birthday suit(436).
Ono što kod ovih ruževa obožavam je njihova trajnost na usnama pa čak do 8 sati bez popravaka, iako se nakon 6 sati već može primjetiti lagano gubljenje boje s unutrašnje strane usne, ako konzumirate hranu i piće. Ne ostavljaju nikakav trag na čaši kada se osuše, skoro pa ih je nemoguće skinuti s usta, potrebno je koristiti nekoliko vrsta preparata za skidanje šminke da bi se u potpunosti uklonio sa usana, što je za mene pozitivna stvar jer od tekućeg ruža očekujem trajanje.
Ono što ja osobno ne volim je to što mi ovi ruževi nenormalno isušuju usta čak iako stavim prije njih lipbalm. Zato ih i rijetko koristim jer se svaka crta na ustima vidi koliko ih isuše. Koristim ih kada nemam problema sa usnama i kada su mi super hidratizirane.
Što se tiče izbora boja nije velik, i treba osobito paziti na nijanse, jer boja u bočici i naziv boje nemaju baš nekih sličnosti. Ja sam kupila party pink nijansu i dobila jarku crvenu boju ruža, zatim sam kupila nude boju i dobila navy pink, ali sve u svemu boje nisu loše.
Ruž je pigmentiran toliko da je potreban samo jedan nanos na usta i suši se relativno brzo, a kada se osuši možete imati lagani osjećaj nelagode kao da ga možete odlijepiti sa usana, zbog toga mislim da mi i isušuje usta jer imam osjećaj kao da se lijepi za njih.
Sve u svemu ovaj ruž je oko 10€.
U Hrvatskoj ga možete naručiti preko Pink Pande, a za ostale države ako imate informacije rado mi ostavite komentar ispod recenzije.
Osim mirisa koji posjeduje (pomalo kemikalan) po meni pakiranje je sasvim ok, četkica za nanos je precizna, čvrsta.
To bi bilo sve za današnju recenziju.
Nadam se da sam vam pomogla ako ste se dvoumili između Sleek i Gerrard ubrzo ću recenzirati i Gerrard Cosmetics ULTRA HYDRA MATTE LIPSTICK.
Pratite me i saznajte koji više preferiram :-). Pozdrav!

Hello everyone today we are talking about SLEEK Matte Me lip creme.
First of all I think that this “creme” is a mistake because it is a real liquid lipstick. It has texture like liquid lipstick and duration.
I have shade Party Pink and Birthday suit. One is red colored (Party Pink even it is called pink it is red color) and one is navy rose (Birthday Suit).
I love the colors and pigmentation but what I don’t like about them is that they make my lips soooo dry. That’s why I don’t wear them very often. They have nice package with matte SLEEK product name, they also have nice wand to fullfill your lips. They have nice finish (matte). The other thing is smell. I don’t like when something smells chemically. They do have that scent when they are not dry yet, when they dry it is ok. I noticed about my Birthday Suit that it is a little bit streaky. It doesn’t have the same pigmentation as my Party Pink. And you need more then 2 coats because it is soo light colored.
You can buy it for 10€. They are nice priced but as I said I don’t wear them often because I don’t like when lipstick dry my lips.
And i forgot to mention that they are durable for 6-8 hours eating, drinking, they are safe, but you can notice patchiness after 4-5 hours on your lips. And you can’t fix that so you need to swipe your lips and do your lipstick again.

All in all I love the duration, but the formula I don’t like. And some of the colors are streaky and patchiness is something that i don’t forgive to my liquid lipsticks.
I hope that I helped you with this review. Stay tuned soon we are doing GERRARD COSMETICS HYDRA MATTE review. 🙂

6 thoughts on “SLEEK MATTE ME liqouid lipstick

Leave a Reply

