FIT ME liquid foundation by MAYBELLINE

Pozdrav svima. Danas ćemo recenzirati puder FIT ME od Maybelline New York.
Puder koji ja posjedujem je namijenjen za normalnu i suhu kožu, a također imate FIT ME verziju za mješovitu i masnu kožu.
Također FIT ME puder ima širok rang boja što ga čini još boljim i traženijim.
Puder je u tekućem stanju, ima pripadajuću pumpicu i stakleno je pakiranje.
Moja najdraža you tube umjetnica TATI ga je iznimno pohvalila i potakla da ga isprobam, stoga sam ga i ja recenzirala :-).
Nema nikakav specifičan miris, a na koži je lagan i daje efekat laganog presijavanja što kožu koja je suha čini zdravom i lijepom tijekom 5-7 sati po mom mišljenju.
Moć prekrivanja je srednja, smatram ga pogodnim za svakodnevnu upotrebu jer daje koži zdrav i svjež izgled.
Nijansa koju ja posjedujem je 120 i malo je tamnija od moje boje kože upravo zbog toga što je internet kupnjom teško odrediti točnu nijansu za kožu, ali miješanjem sa mojim svijetlijim puderima postaje savršen.
Puder FIT ME možete kupiti koliko ja znam samo preko stranice lookfantastic.com, a cijena mu je 10€, što je vrlo povoljna cijena vrlo kvalitetnog pudera na tržištu.
U našim drogerijama ga još uvijek nema. Ali dobra stvar je što Lookfantastic ima besplatnu DOSTAVU, stoga nadam se da sam Vas potakla da ga isprobate.
Svakako preporučam!

Hello everyone, today I am gonna talk about FIT ME liquid foundation from Maybelline.
I have Luminous finish for normal to dry skin. You also have Fit me for combination and oily skin tones.
First of all I want to mention that this foundation is not high coverage, it is medium, nice luminous finish that gives your face healthy look.
I have shade 120 and it is a little bit dark for me, but when you have darker foundation just mix it with lighter that you own and it will be perfect.
I am very happy with my FIT ME because i didn’t expect full coverage, I bought it for every day, light foundation.
This foundation has no smell, it sits on skin light and perfect.
I bought this foundation because youtuber that I adore, Tati said it is perfect for every day use. So I tried it and I am glad that i did.
You can buy it on Lookfantastic.com it is free shipping in whole Europe so if you want to try it you have another good reason to do that. And it is only 10€ :-).
That is all i have to say about this foundation, hope you like it.
Enjoy 🙂

3 thoughts on “FIT ME liquid foundation by MAYBELLINE

Leave a Reply

