GOLDEN ROSE LONGSTAY LIQUID MATTE LIPSTICK

Krećemo sa prvom recenzijom, a radi se o Golden Rose Longstay Liquid ruževima.  Sa Golden Rose brendom sam se susrela prije 5-6 godina i smatram ih “must have” u kozmetičkoj torbici svake žene. Osim svoje pristupačne cijene odišu i kvalitetom.

Možete ih naći ljekarnama, većim trgovačkim centrima, online kupovinom.

Njihovi tekući ruževi su nova stvar na tržištu sukladna sadašnjem trendu dugotrajnih matte ruževa koji imaju dugu trajnost tijekom cijeloga dana.

Ovi ruževi imaju izuzetno kvalitetno pakiranje sa matiranim čepom, kvalitetnom plastikom na dnu. Prvi moj doživljaj kada sam ih uzela u ruku je pozitivno iznenađujući.

Golden Rose tekući ruževi imaju jako lijep miris koji nije kemikalan već ugodan miris vanilije, nemaju floralnih mirisa, vrlo su lagani na usnama, kissproof su, širok rang boja, trajnost im je na mojim usnama uz hranu i piće tijekom dana oko 6-8 sati bez korekcije!

Ruževe možete kupiti na Pinkpanda.hr oko pedesetak kuna su na toj stranici, no međutim dostavljaju ih samo unutar RH i Slovenije.

Drugo mjesto gdje ih možete kupiti u mojoj blizini je Frizerland (City Hotel) u Mostaru, cijena je oko 30 kuna.

Također se mogu naću u City Centru u Splitu na štandu od GR za otprilike 50 kuna.

U Makarskoj ih možete naći u ljekarni Vuković.

Nadam se da vam je moja recenzija pomogla i da ćete iskušati ove predivne ruževe koje trenutno imate u 14 boja, a ja posjedujem:

03 hladnog tona roze boje tzv. “navy rose”

04 boja fuksije, vesela jaka roza boja

11 smeđa boja sa mikrošljokicama

Moja omiljena boja za ovo jesensko vrijeme je naravno nepogrešiva smeđa boja koja se stapa sa ovim prijelaznim razdobljem prije zime.

 

goldengolden-3golden-1

9 thoughts on “GOLDEN ROSE LONGSTAY LIQUID MATTE LIPSTICK

  1. Slučajno otkrila ruževe i kad god ih tražila u Zg sve rasprodano. Jedva našla br.03 i br.10. Savršeni su…iako sa 10-om izgledam kao zombi jer sam jako svijetle puti…Najavljene su nove nijanse od 13 do 17 i jedva čekam da stignu jer su mi boje super 🙂

    Liked by 1 person

Leave a Reply

